Alla dagar

Låta varje dagar vara en bra dag:) Carpe Diem<3


torsdag 22 mars 2012

Put to the test
Jag vet att jag är lite seg men här kommer två designer som jag gjorde i fredags på två av mina klasskamrater:) Det tog en och en halv timme och jag fick riktigt ont i ryggen och en ostadig hand. Efteråt satt jag och skrev prov:P Vi får se om läraren kan se vad jag har skrivit;)
Den gladaste av alla mina klasskamrater fick en söt lckning i rosa med svarta och silverglittriga detaljer:) Det var hennes förtjänst att det blev några målade naglar över huvud taget;) Jag tycker nog att man kan gå på fest i den här designen;)
En lite suddig detaljbild:P
Här är den andra av de gladaste i klassen;)
Hon ville ha något mycket mer avancerat och det var den här designen som tog längst tid (och mest av min rygg;) Blev riktigt nöjd med resultatet:)
Tycker nog att etta är en desig som man kan gå på fest med också;)
Första gången jag målade på lösnaglar förresten:P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar